Akiket szívesen ajánlunk vállalkozásod fejlesztéséhez
Mikor lehet szükséged digitális folyamatépítésre?
- Ha jelenleg káosz uralkodik a vállalkozásodban és nem tudod hogyan tegyél rendet.
- Ha rengeteg adminisztratív feladatod van a vállalkozásodban, ami sok idődet elviszi.
- Ha nem tudod nyomon követni az üzleti eredményeidet, mert vagy egyáltalán nincsenek azok vezetve, vagy túl sok féle rendszerben vannak tárolva az adatok.
- Ha kapacitást és időt szeretnél felszabadítani egyéb tevékenységekre, de úgy érzed, nem tudsz "leadni" a feladataidból.
- Ha szeretnél a vállalkozásoddal szintet lépni, de nem tudod hogyan tedd meg ezt.
Hogyan tud segíteni egy digitális folyamatépítő, mint Csaba?
Csaba rendszerben gondolkozik, és minden vállalkozás számára a legjobb – és ha lehetséges, ingyenes – megoldást keresi. Csaba nagyon jól rávilágít arra is, hogy egyes automatizmusokkal nemcsak időt, de pénzt is lehet spórolni, esetenként akár egy virtuális asszisztens havi díját is.
Mindegy, hogy szólóban, vagy csapatban dolgozol, online vagy offline businesst vezetsz, Csabának a honlapon „kívül eső” rendszerekre is nagyon jó rálátása és megoldási javaslatai vannak.
Csaba felméri az üzleti folyamataidat egy audittal, majd személyre szabott megoldásokat javasol, melyekkel a folyamataid:
- átláthatóbbak
- egyszerűbbek
- ésszerűbbek
- és mérhetőbbek lesznek,
- az automatizmusokkal pedig rengeteg időt spórol meg neked.
Hogyan kapcsolódik a vállalkozásod digitalizációja a weboldalkészítéshez?
A honlapod nem pusztán kirakati elem lehet, hanem a vállalkozásod „adminsiztrációs” felülete, akár időpontfoglalásról, online fizetésről legyen szó, de kialakíthatsz rajta partnereidnek tudásbázist, adminisztrációs felületet stb. A honlap jó hivatkozási vagy kiindulási pont lehet üzleti folyamataidban is.
És vannak olyan esetek is, amikor már nem meglévő honlapodon kell alakítani ahhoz, hogy jobban menjen az üzlet, hanem a folyamataidat kell felülvizsgálni. Épp ezért ha bejelentkezel honlap készítésre vagy átalakításra, és a konzultáció folyamán felmerül, hogy esetleg nem pusztán a weboldaladban keresendő a megoldás, mindenképpen bevonjuk Csabát is a folyamatba.

Szabó Gábor
Google Ads és Facebook hirdetések
Felpörgetem az eladásaid és a leadjeid számát, Google Ads, Facebook hirdetéseket használok arra, hogy megnöveljem a bevételeidet!
Több év ügynökségnél eltöltött idő alatt rengeteg iparágba beleláttam, mind B2C, mind B2B oldalon, 20+ ügyféllel dolgozom jelenleg is és a maradék időmben folyamatosan képzem magamat, hogy lépést tarthassak a trendekkel.
Mivel általában a projektek végén kapcsolódom be a munkába, azt szoktam mondani, én vagyok a szobafestő az építkezés után.. csak én hirdetés szövegekkel meg kreatívokkal festek. 🙂
Hirdetés nélkül nem megy...(?)
Sajnos sokan gondolják úgy, hogy ha elkészül a weboldal és megosztják pár helyen, akkor máris dőlni fognak a vevők, elsők lesznek a Google-ben és megállíthatatlan lesz a vállalkozásuk.
A keserű valóság azonban az, hogy gondos SEO alapozással elkészített weboldallal sem fogsz rögtön az első oldalra kerülni a Google találati listáján, az pedig egyre talányosabb miként (nem) jutnak el a Facebook posztok nemhogy a céges követőidhez, de még a barátaidhoz sem.
Gábor jól ismeri és naprakész a Facebook „viselkedését” illetően, és tisztában van azzal, hogy a honlapon milyen beállítások és tartalom szükséges ahhoz, hogy a hirdetéseid célba találjanak.
Google ads specialistaként pedig eléri, hogy hirdetéseid a lehető legkisebb ráfordítással a legjobb eredményt érjék el.
Folyamatosan monitorozza a kampányaidat, így azok beállításain tud változtatni, ha szükséges, időben leállítani, ha nem hozzák a kívánt eredményeket.
Mikor van szükséged mindenképpen Gábor támogatására, ha hirdetni szeretnél?
- Ha eddig nem volt eredménye a hirdetéseidnek, csak a pénzt vitték.
- Ha a vállalkozásoddal most érted el azt a szintet, hogy organikus úton már nem érsz el elég embert ahhoz, hogy növekedjenek a bevételeid, több ügyfeled legyen.
- Ha sok embert szeretnél elérni, de nem akárkiket, hanem pontosan belőtt célközönséget.
- Ha speciális ajánlatod van, amelyhez fontos a megfelelő hirdetési csatornákat jól kiválasztani.
Hogyan kapcsolódnak a hirdetések a honlapkészítéshez?
Egy új honlapnak egyre több idő kell, hogy be tudjon „robbanni” a Google-ban, a Facebook pedig a laikusok számára egyre kiszámíthatatlanabb mikor-mi-kihez jut el. A csoportok láthatósága sem a régi, még az aktív követők sem mindig látják a posztjaidat, a @mindenki használata is gyorsan elcsépeltté vált, egyre kevesebben érzik magukat megszólítva.
A Googlenél pedig a megnövekedett forgalomnak köszönhetően akár hetekbe is telhet, mire indexálják a honlapodat, még akkor is, ha célzottan Te küldöd be a linket. Szerencsére az algoritmusok nem csupán a technikai beállításokat figyelik, hanem a felhasználói élményt is – hányan látogatnak az oldalra, mennyi időt töltenek ott, és kezdeményeznek-e bármilyen „akciót” rajta. (Pl. elolvasnak még egy cikket, használják a kapcsolati űrlapot, rákattintanak egy gombra, vásárolnak stb.)
A hirdetésekkel látogatókat tudunk terelni a honlapodra, és a megfelelő tartalmakkal ott tudjuk őket tartani, ez pedig elősegíti, hogy a Google is bizalmat szavazzon a honlapodnak. Épp ezért, ha gyors növekedést szeretnél, mindenképp javaslom, hogy a weboldal-készítési projekt részeként gondolkozz hirdetésben is!